Tarihi Yazanlar Unutulmaz !

3.10.11

Mutluluk Hemde Çok Kere !

      Şampiyonluk gelene kadar yeni başlık oluşturmayacaktım blogda ama dayanamadım bu gece.

     Öncelikle Ankaragücü maçında olduğum için Basketbol karşılaşmamızı izleyemedim ama içim rahattı açıkcası kazanacağımızdan değil kaybetsek bile formanın,armanın hakkını verileceğini biliyordum.Sizler için ne desek az sağolun var olun Mahmuti'nin Aslanları!
     Ankara deplasmanına gelince , ne kadar övünsek azdır ankara deplasman değildir modundaydı tribünler :)Ankaragücü tarafına bilet alanları ve Galatasaraylı olanlarıda Galatasaray Tribününe aldılar güvenlik açısından sanırım 927 kişilik yerde 1500-2000 civarı insan olmuştuk.Bütün tezahuratlara eyvallahda Seni Sevmeyen Ölsünü söylerken kendimi kaybediyorum adeta.
     Maça dönücek olursak , bakabildiğim kadarıyla kontrollü oyun oynadık ama ceza sahasına çok adamla girdiğimiz ender maçlardandı.Selçuk ve Engin ortasahadan çok iyi destek verdiler Kazım kanatdan destek verdi.Bir anda 4-5 kişi olduk oralarda.Hızlı oyun oynadık,güzel kontraya çıktık.Defansta ciddi pozisyon bir tane verdik onuda Muslera engelledi.
     Ben çok daha iyi Galatasaray bekliyorum tabii ki eskisi gibi olsun herşey en az 35-40 dakika sadece onların ceza sahasında oynayalım istiyorum herkes gibi ama bu mümkün değil en azından şimdilik.Performans açısından gittikçe yükselen bir seviyedeyiz.İlk haftaya oranla artık daha iyi hücum yapıyoruz daha derli toplu bir görüntüdeyiz.Bu hafta olmamız gereken yerdeyiz bence ve herşey yolunda gidiyor , henüz yeni yeni takım oluyoruz.Bugün ortasaha 5limizin 4ü yeni transferdi Kazımda geçen sezon devre arası geldi.Birbirine alıştıkdan sonra çok can yakacak bu takım.Şöyle düşünün Engin takıma aşırı derecede katkı verdi çünkü yanındaki Selçuğu çok iyi tanıyor Felipe Melo ve Riera'da çok iyi tanıyacak birbirini, Baros Selçuk yada Elmander Selçukda uzun lafın kısası futbolcular birbirini tanıyana kadar über bi futbol beklemenin anlamıda yok mantığıda yok.
    Selçuk'un önderliğindeki Galatasaray'ın kontrollü oynayıp, ayağa pas yaparak bazen tempoyu düşürüp bazen tempoyu arttırarak ; oyunu elinde tutup aldığı net bir galibiyettir.
    Son olarak bugün Türk Spor Tarihinde bir ilk yapılmış olabilir , Futbol maçı esnasında 'Bu sene baskette tarih yazalım' tezahuratıyla inledi Ankara 19 Mayıs Stadyumu.Böyle bir taraftar kitlesinde yer almaktan onur duydum.Tabii ki bunu basın gündeme getirmeyecek çünkü bu güzelliği biz Galatasaraylılar yaptık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder